wakawaka?





Det har blivit någt fel på mina lungor.. Imorse när jag vakna så hade jag jätteont i "övre delen" av lungorna haha, sjukt konstigt!!! Det gör ännu ondare när jag andas eller böjer mig ner. Varför händer detta på en FREDAG?!
Va fan samma sak när jag va i örebro, då fick jag feber JUST den dagen vi skulle på fest.. Tur att det finns alvedon.. dESSUTOM har jag apont i huvudet och mår allmänt kasst! Men det får inte stoppa mig.
 Snart tar jag bussen tillbaka till stan för att hämta upp Johanna från jobbet. (hon kan liksom inte åka själv..tydligen)
Vi eller jag ska fönstershoppa i liljeholmen en snabbis sen åker vi hem till mig där jag laddat upp med 4 liter vin =) Kan det bli bättre? NEJ :D

Snart kör vi igen, ses i dimman gott folk =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0