Från oss alla till er alla..?



I Torsdag åkte jag o Jojjs hem till mig efter jobbet för lite pizza o vin. Killen på pizzerian älskar oss, "Hej, mina älskningar!" haha förut trodde han att vi va syskon och nu tror han att vi är lesbiska. Äsch. Jag tror bara han vill ligga med oss. Sen kom Malin o Sabina och hälsa på, sååå trevligt =)) Vi spelade partyalias och jag o johanna förlorade så stort. Vi som brukar vara bäst?
Framåt småtimmarna försökte Johanna köra en Arne Weise "Från oss alla, till er alla...", det gick inte allt för bra. Efter nån timma gav vi upp och satte som vanligt på Mr&Mrs Smith och däckade väl efter 5 min...? Sov som stockar och vaknar upp till SNÖ!
Mysig bakisfredag med cocacolalight på salongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0