Jag har inte druckit rödvin på år och dar



Ikväll har jag och Emma lagat extremt avancerad mat hemma hos mig. Köttgryta som tog två timmar ogöra!! O potatisgratäng, mumms. Rödvin vart der idag också. Kändes otroligt vuxet av mig. Riktigt gott va det tillomed! Borde man absolut göra oftare. Jag har nog underskattat rödvin lite....
Men imorgon känner jag på mig att det blir vitt..hiihi , inte långt kvar nu!!! Ska sova 7 timmar sen blire upp o ladda!! Insåg precis att jag glömt min väska på salongen så har inget att packa i. Verkligen toppen. jaja det blir morgondagens problem..

Sov gott loosers



btw, min tunga har blivit helt svart. Jojjjs säger att den blir det när den ruttnar.. KUL! Hoppas att det bara är rödvinet, eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0