Ring mig aldrig igen




En försäljare ringer till salongen:

Försäljare: Hej, jag ringer från blablabla och söker Anders Jonsson
Amelie: Han är inte här
F: När kommer han dit då?
A: Aldrig, han är nästan aldrig här
F: Kan jag få hans mobilnummer?
A: Nej, jag lämnar inte ut det
F: Varför inte det?
A: Jag får inte
F: Mail då?
A: Nej, inget sånt. Vad gäller det?
F: Jag vill prata med honom om hans elavtal, det skulle vara bra om jag kunde få hans mobilnummer
A: Nej, gäller det något speciellt? Jag kan lämna ett meddelande
F: Du kan inte göra nått, jag måste prata med honom
A: Gäller det nått speciellt?
F: Ja
A: Vaddå?
F: Ja, alltså hans elavtal..Varför lämnar ni ut hans nummer?
A: Jag kan ta ett meddelande
F: DU kan inte göra nått, jag vill prata med honom
A: Ja men det går inte
F: Suck...
A: Jag kan hälsa nått och ta erat nummer så han kan ringa upp om det är viktigt
F: DU KAN INTE HÄLSA NÅTT OCH DET GÅR INTE ATT RINGA UPP! HEjdÅ!
A: J*******vla f***A!?!?


hahahahaha FAN vad älskar att retas med försäljare! Om hon ringer igen ska hon få FAN



(OM ni är försäljare ring inte till min salong för då jävlaaar, inklusive du olle ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0