SÅ jag



Imorse när jag satt på tunneln o skulle ta upp mina nycklar till salongen fanns dom liksom inte. Konstigt tänkte jag först, men ganska snart kom jag på att glömt ta med dom från salongen igår!! Haha så klantigt.. Och nu är det ju låst? Och Johanna har sovmorgon till 13.. Hm. Försökte först ringa pappa eftersom han jobbar jättenära men det gick ju som vanligt inte o ringa till hans mobil..Kom inte fram på mammas TVå olika nummer heller. Inte heller bror hade någon lust att svara. ATTANS!
Så som sista utväg ringde jag väckte stackars Jojjs på hennes enda sovmorgon.. Jag åkte en tripp till stadion och snälla Johanna kom och mötte mig vid tunnelbanan! Jag kom endå bara en halvtimma försent till jobbet!!

Inte bästa starten på dagen men!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0