Torsdag



Imorse va jag hos tandläkaren igen, känns aldrig som min tand blir någe bättre :( Nu fick jag veta att den inte läkt som den ska utan käkbenet ligger blottat, och att groppen är väldigt djup. Tydligen inte så konstigt att jag har så jäkla ont hela tiden!!!! Jag fick rådet att proppa i mig alvedon+ipren hela tiden för att det tydligen läkte bättre om man inte kände smärta? Hör ni hur sjukt det låter..? Tydligen kommer jag ha rätt ont ETT PAR VECKOR till.. KUL!!!! Vilken skitdag det blev plötsligt.

Nu längtar jag iaf sjukt mycket till helgen! Imorgon slutar jag 14 och ska först åka o shoppa lite i stan sen ska jag hem o fixa värsta middagen, har bjudit hem familjen på middag så måste ju visa vad jag går för! Funderar till o med på o göra efterrätt =D haha...

Sen kommer Lördagen med stort L! Ska hem till Tina nån gång på dan o laga god lunch och peppa inför kryssningen. Sen vid 4 så möter vi Karin i stan o tar en fördrink :) Klockan 18 går båten och då blire FEST!! Det kommer bli så sjUkt kul!

See yaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0