AJ!



Har precis varit o dragit ut min andra visdomstand, FAN vad ont det gjorde. Bedövningen ville aldrig räcka så dom fick fylla på 3 gånger haha... Jag som hatar bedövningen mest oxå!! Hon sa HELA tiden den är nästan ute, tillslut började jag nästan tvivla på om den skulle komma ut överhuvudtaget. När hon sa "det va en envis rackare" då tänkte jag att det va kört, jag orkar inte mer, jag får helt enkelt ha en lite lös tand istället..
Sen när den äntligen ploppade ut förstod jag varför det tog sån tid, den va ju SJUKT stor! Sen fick jag veta att tanden tydligen börjat växa ihop med benet i käken så det va därför den va så svår o få ut och därför det gjorde APont. Jävla tur att jag inte väntade med o ta bort den...Det vet jag inte om jag hade klarat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0